Chiftele de cartofi la cuptor





Din cauza ca sunt o mare mancacioasa de cartofi! Stiu, stiu,..nu aruncati inca cu rosii si oua in mine spunandu-mi ca nu e bine,..etc Degeaba nu ma va traind fara cartofi!:))
Asa ca incerc sa fac de fiecare data niste cartofi "altfel", cartofii sunt facut la cuptor ca sa fie mai sanatosi asa! Sper sa va placa, noi i-am savurat cu pulpe de pui cu sos!
Ingrediente:

  • 1kg de cartofi
  • 1 cana de pesmet
  • oregano
  • chimen (daca va place)
  • susan
  • piper
  • sare
  • 2 oua (eu am pus 3, dar erau suficiente 2)
  • ulei de masline
Mod de preparare:

Curatati cartofii, spalatii, ii razaliti pe razatoarea mica si ii stoarceti bine.
Ii amestecati cu ouale, piper, sare, oregano. chimen, susan si apoi formati chiftelute de dimensiuni mici. Daca le faceti prea mari nu o sa se faca in interior bine, deci de marimea unui banut de 10-50 bani! :)
Inainte de a le pune pe o hartie de copt in cuptorul preincalzit la foc mediu, stropiti-le cu ulei de masline. Le lasati pana cand se rumenesc, si incercati una sa fiti siguri ca s-au facut si in interior. 
Pofta buna dragii mei!





Instagram