Ciorba de pui cu smantana si usturoi



Asta aduce a ciorba de burta, doar ca e cu pui! Mie imi place tare mult acrita cu putina zeama de lamaie si cu ardei iute din "mini-gradina" noastra!:)
Ingrediente:
  • 1 kg copanele de pui (piept/pulpe intregi)
  • 2 morcovi
  • 1 telina
  • 1 ceapa medie
  • 300 gr de smantana
  • 1 lingura de faina
  • sare
  • piper
  • 4-5 catei usturoi (cat de mult va place)
  • 1/2 cana de orez
  • 1 galbenus de ou
Mod de preparare:

Se pun legumele curatate si maruntite la fiert, dupa 30 min la foc mediu se adauga si pulpele, se lasa sa fiarba pulpele si se spumeaza ciorba cand e nevoie.
Dupa ce au fiert pulpele, le-am scos afara si am dat jos pielita si carnita de pe ele, am pastrat carnita pe care am tocat-o in fasiute/bucatele. 
Am adaugat orezul spalat si scurs de apa in oala, separat am amestecat faina cu smantana si galbenusul de ou. Am adaugat zeama din oala pana cand compozitia s-a incalzit si treptat am adaugat-o in oala, se lasa pe foc mic aprox 10-15 minute. Se adauga inapoi fasiile de carne de pui, se pune sare, piper si se opreste focul. Maruntiti usturoiul si adaugati-l in ciorba. Se poate pune si patrunjel, sau frunze de telina. eu am pus cateva frunze de telina tot din "gradinuta" noastra.

Pofta buna dragii mei!




Instagram